dilluns, 22 de desembre del 2008

Diari de vacances - XX: Tornant a casa …




Passem la darrera nit de tenda sota un fred imponent. Al dia següent anirem al refugi i ens podrem dutxar, esmorzar calent i ordenar l'equipatje per la tornada. Compartim amb els companys de viatge la última tertúlia després de sopar. Demà tots seguirem camins diferents: En Filipe i la Marie iniciaran la ruta a peu que nosaltres vam fer durant els primers dies de viatge, en Jose torna a Madrid, en Jostin ha d'agafar un vol intern que el portara fins a la població groenlandesa que està treballant i on passara la resta de la seva estada en aquest país i nosaltres tornem cap a casa, contens de l'experiència viscuda.
La nit és tranquil·la i tot i esta núvol ha parat de ploure, ja estem en plena tardor i es nota, la fresca es imponent.
Després de passar pel refugi ens queda espera el vol que ens ha de porta a Reykiavik, al cap de quatre hores estem a l'hotel de la capital Islandesa disposats a dormir, dormir i dormir. Us asseguro que encara no s'ha fet fosc i ja estem dormint, això si després de menjar una bona hamburguesa a l'estil americà en un fast food de davant de l'hotel.
Ens llevem aviat disposats a aprofitar les hores que ens queden a Reykiavik per visitar els principals llocs de la ciutat, això si motxilla a l'esquena i a caminar, ens fem una petita idea de la ciutat i després d'un bon esmorzar ens disposem a agafar l'autobús que et porta fins a l'Aeroport Internacional de Reykiavik, tarda una hora la qual aprofitem per seguir dormint ...
A l'aeroport hem quedat amb l'Aurelia i en Sergi, tornem amb el mateix vol que nosaltres, aprofitem per explicar-nos les últimes experiències des de que ens varem separar ja fa una setmana. Al cap d'una hora estem volant de retorn a casa desprès d'una experiència IMPRESSIONANT.
Esperem us hagi agradat l'aventura ... Us animem a viatjar ... tot i que s’intentin transmetre les sensacions i emocions viscudes ... el millor és viureu en viu i directe.
Gràcies per seguir la nostre"particular" aventura.
Ara, el bloc tornarà al seu format original de fotografies esperant el pròxim destí.


Pasamos la última noche de tienda bajo un frío imponente. Al día siguiente iremos al refugio y nos podremos duchar, almuerzo caliente y ordenar el equipaje para la vuelta. Compartimos con los compañeros de viaje tertulia tras la cena. Mañana todos seguiremos caminos diferentes: Filipe y Marie iniciarán la ruta a pie que nosotros hicimos durante los primeros días de viaje, Jose vuelve a Madrid y Jostin ha de coger un vuelo interno que lo lleve hasta la población groenlandesa donde está trabajando y dónde pasara el resto de su estancia en este país y nosotros volvemos hacia casa, contienes de la experiencia vivida.
La noche es tranquilola, ha parado de llover, ya estamos en pleno otoño y se nota, el frío es imponente. Tras pasar por el refugio nos queda esperar en el aeropuerto el vuelo que nos debe llevar a Reykiavik.
Al cabo de cuatro horas estamos al hotel de la capital islandesa dispuestos a dormir, dormir y dormir. Os aseguro que todavía no se ha hecho oscuro y ya estamos durmiendo, esto si tras comer una buena hamburguesa al estilo americano en un fast food de delante del hotel.
Nos levantamos pronto dispuestos a aprovechar las horas que nos quedan en Reykiavik para visitar los principales lugares de la ciudad, eso si mochila a las espaldas y a andar, nos hacemos una pequeña idea de la ciudad y tras un buen almuerzo nos disponemos a coger el autobús que te lleva hasta el Aeropuerto Internacional de Reykiavik, tarda una hora la cual aprovechamos por seguir durmiendo ... En el aeropuerto hemos quedado con Aurelia y Sergi, vuelven con el mismo vuelo que nosotros, aprovechamos para contarnos las últimas experiencias desde que nos separamos ya hace una semana. Al cabo de una hora estamos volando de regreso a casa después de una experiencia IMPRESIONANTE. Esperamos os haya gustado la aventura ... Os animamos a viajar ... aun cuando se intentan transmitir las sensaciones y emociones vividas... lo mejor es vivirlas en vivo y directo.
Gracias por seguir nuestra "particular" aventura.
Ahora, el blog volverá a su formato original de fotografías esperando el próximo destino
.

11 comentaris:

nachocarreras ha dit...

Un saludo navideño.

M.TeReSa ha dit...

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! ja s’ha acabat???? aissssss jo també esperaré el vostre proper destí per seguir gaudint de la vostra visió aventurera.
Tot una experiència inoblidable, d’això n’estic ben segura.
Petons, abraçades i Bones Festes.

Mingo ha dit...

A medida que se acerca el invierno, disfrutad con el verde del abeto y los pájaros al vuelo, con la promesa de la Navidad, la cara radiante de un niño, el calor de un fuego, la nieve que cae silenciosamente.Te deseo una maravillosa Navidad. Saludos!

Abe Sanchez ha dit...

Doncs, esperem que viatges prompte, mentres tant segur que ens fas disfrutar igual amb altres fotografies.
Salut i bones festes.

Anònim ha dit...

decirte, Boas Festas¡¡¡
Saludos.

Viajera ha dit...

Hola Marcella

muchas gracias por tu visita a mi blog.
Estupendas tus vacaciones a Groenlandia, me encantaron los paisajes y la verdad es que no habia visto antes fotografias sin tanta nieve de este pais, a nosotros tambien nos gusta mucho salir de vacaciones a lugares inusuales y "armados" sólo con nuestro equipo de montaña, es cuando mas disfrutamos.

Veo que también pasaste a Islandia, yo estuve alla hace varios años atras pero era pleno invierno (febrero) y hacia demasiado frio asi que sólo conoci lo típico (volcan Hekla, geysir, blue lagoon y gullfoss) y quedé con ganas de volver a hacer un buen trekking, los paisajes son realmente muy lindos y vale la pena una visita.

Ojala algún dia vengas a Chile, acá hay lugares realmente extraordinarios para visitar, y bastante virgenes, como el desierto de Atacama en el extremo norte, la zona de volcanes y lagos en el sur, la Patagonia en el extremo sur o la Isla de Pascua en la polinesia.

un abrazo
Viajera

Assumpta ha dit...

Molt bo tot el diari de les vacances :-)

Tan calentona que estic jo aquí amb la calefacció... és que sempre penso el mateix quan llegeixo això del fred... uffff jejeje

Joan Canal ha dit...

Us felicito per aquesta gran experiencia, tinc una enveja sana, viatjar es fantástic i les experiencies que et reporten et donen per viure molt temps de tot aixó.

Aprofito per desitjarte Bones Festes i un Bon Any 2009.

Una abraçada.

montse ha dit...

Gràcies a tu per compartir aquesta experiència tant impressionant!!...Encara que m'agrada molt viatjar, segur que aquest viatje no el faré mai, així és que m'ha anat molt bé seguir-te!!
Una abraçada.

Unknown ha dit...

Te ha quedado un diario genial, hasta da pena que se acabe, han sido unas fotos y unos relatos muy chulos.

Felices fiestas y feliz año nuevo.

Un saludo

Wildlife ha dit...

Hola Marcel·la,
He descubierto tu blog un poco tarde pues estaba interesada en vuestra experiencia por Groenlandia.
Sólo tengo una pregunta, vistéis algún animal mientras haciais trekking o en el kayak?