dilluns, 19 de novembre del 2007

Viure entre colors


Caminito - Buenos Aires - Argentina

6 comentaris:

montse ha dit...

Segur que s'ha de notar en el caràcter dels seus habitans!!...
M'imagino que per sobre de tot ha de reinar la alegria, en aquestes cases. La modestia en la que viuen no treu que aflori el seu bon gust.
Ara m'he deixat portar per la meva sensibilitat i això és el que m'ha suggerit aquesta visió.
Molt bona mirada!!...
Una abraçada.

Marta Contreras ha dit...

Jo vaig estar per aquí. S'hi notava alegria aquell dia que hi vaig passar, però també molta pobresa.
Em van encantar els colors. I veure com ballaven tango, també, jeje.

Nany ha dit...

Hermosos colores y como la Montse a mi también me gusta mucho las fotos con colorines, así que esta es una de esas buenas fotos alegres! Buena vista y buen encuadre

Marcel.la ha dit...

Moltes grácies pels vostres comentaris i ànims. A mi també m'encanten els colors inmortalitzats en una fotografía, son vida ....

ITA ha dit...

T'agraeixo, aquest petit viatge que he fet a traves del teu Blog. Boniques i sensibles imatges. Tornaré

Matias H. Moro ha dit...

mmm... yo vivo en Argentina y me tomaría 30 minutos ir a caminito a tomar fotografías y sin embargo no tengo ni una :)

Muy buena fotografía, los colores de la boca son impresionantes para fotografiar.